پنل اس ام اس ماسوله

ساخت سايت جديد

پنل اس ام اس ماسوله

۴ بازديد

پنل اس ام اس ماسوله

با ما همراه باشيد تا از امكانات پنل اس ام اس ماسوله و مدير پيامك مطلع شويد.

شهر تاريخي و توريستي ماسوله، يكي از نقاط تاريخي، سرسبز و خوش آب و هواي شمال ايران با هواي مه آلود، تابستان‌هاي خنك و زمستان‌هاي پر برف است كه بوميان آن را تالش‌ها تشكيل مي‌دهند. ماسوله در جنوب غربي استان گيلان در بخش سردار جنگل فومن، ۶۰ كيلومتري شهر رشت ۳۶ كيلومتري شهر فومن و ۲۰ كيلومتري شهر ماكلوان واقع است. كاربرد پنل پيامك در كارواش ها

راه قديمي ماسوله به خلخال كه در گذشته شاهراه ارتباطي گيلان و آذربايجان بوده‌است به منظور حفاظت از محيط زيست، طبيعت بكر و ميراث معنوي ماسوله و جلوگيري از تخريب منابع طبيعي و دخل و تصرف، با دخالت سازمان حفاظت از محيط زيست و پايگاه ميراث فرهنگي ماسوله در چندين دهه گذشته از سمت استان گيلان حفاظت شده‌است.

شما مي توانيد با استفاده از سامانه مديرپيامك يا پنل پيامك براي تبليغات انتخابات مختلف اعم از شوراي شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شوراي شهر ، انتخابات رياست جمهوري و ساير انتخابات عمومي يا داخلي شركت ها مانند انتخابات هيئت مديره و … تبليغات كنيد .

امروزه 50 درصد فروش از مشتريان قبلي كه كسب و كار شما را شناخته اند حاصل مي شود. ارسال پيامك يكي از بهترين راه هاي ارتباط با مشتريان قبلي و تداعي نام و ياد برند و محصول شما مي باشد.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس در ماسوله از كد تخفيف masuleh استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي شهر ماسوله به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به ماسوله از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر ماسوله

پنل پيامك در ماسوله

در روش ارسال پيامك به بانك شماره موبايل ها شما ميتوانيد بر اساس هدف خودپيامك هاي تبليغاتي را به افرادي كه در مناطق مختلف هستند ارسال نماييد .

ارسال پيامك از روي نقشه از طريق پنل پيامك ماسوله

توسط پنل ارسال اس ام اس ماسوله ، كاربران مي توانند از روي نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

ارسال پيامك انبوه به ماسوله از طريق مناطق كد پستي پنل اس ام اس ماسوله

در پنل ارسال اس ام اس ماسوله ، كاربران كافيست كد پستي منطقه ي مورد نظر خود را به سامانه وارد نمايندو سامانه به صورت خودكار تمامي شماره هايي كه در اين منطقه ثبت شده اند را نمايش خواهد داد .

ارسال پيامك تبليغاتي به ماسوله از طريق دكل BTS رشت

همانطور كه مي دانيد اين نوع ارسال فقط براي شماره هاي ايرانسل مي باشد و در شهري مثل رشت مي تواند فيدبك بالايي داشته باشد . در اين نوع ارسال شما از روي نقشه منطقه اي را كه مي خواهيدبه آن ارسال داشته باشيد ، انتخاب مي كنيد و پيامك خود را زمانبندي مي كنيد .

ارسال پيامك انبوه در ماسوله از طريق تفكيك سن و جنسيت در ماسوله

در اين نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد يا زن و رده ي سني مشخصي پيامك تبليغاتي خود را فقط به اين دسته از افراد در استان ماسوله ارسال نماييد .

ارسال پيامك از پيش شماره هاي همراه اول سامانه پيامك در ماسوله

اغلب شماره هاي تلفن همراه را مشتركين اپراتور همراه اول تشكيل داده است . شما مي توانيد باانتخاب پيش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهي از آنها پيامك ارسال كنيد . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پيام صوتي سامانه پيامك ماسوله

پنل اس ام اس رهياب به عنوان نماينده رسمي اپراتور ها ، در پنل هاي اس ام اس خود امكاني در نظر گرفته است كه شما مي توانيدبه جاي نوشتن متن پيامك پيام خود را به صورت صوت ضبط كرده و فايل صوتي را در منوي ارسال پيام صوتي وارد كنيدتا سامانه به صورت سيستمي با گيرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فايل صوتي شما را براي آنها پخش كند .

ارسال پيامك به كليه شهرستان هاي گيلان

توسط سامانه پيام كوتاه در ماسوله ، كاربران مي توانند از روي پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

رشت ، بندر انزلي ، لاهيجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفيه ، رودسر

فومن ، خمام ، سياهكل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجيل ، املش ، كياشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، كلاچاي ، لوندويل ، اسالم ، رحيم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، كوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابكسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشكبيجار ، مرجغل ، كومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرميخ ، واجارگاه ، حويق ، ليسار ، رودبنه ، جيرنده ، رانكوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

ديلمان ، ماكلوان ، بره‌سر ، توتكابن ، ماسوله ، رودبار

ويژگي پيامك تبليغاتي در ماسوله

  1. پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازي آني پنل پنل اس ام اس ماسوله ؛ به محض خريد
  3. ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  4. ويديو‌هاي آموزشي؛ بعد از خريد پنل اس ام اس ماسوله براي شما ارسال مي‌گردد
  5. داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  6. پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه‌اي

چه ويژگي هايي تبليغات پيامكي در ماسوله را متمايز از ديگر سامانه ها ميكند؟

مهمترين ويژگي پنل اس ام اس ماسوله ارسال پيامك تبليغاتي و پيامك انبوه مي باشد. از مزاياي تبليغات پيامكي خوانده شدن تقريبا ۱۰۰٪ تبليغات مي باشد، همچنين از ديگر ويژگي ها مي توان مديريت كامل تبليغات، نداشتن هزينه توزيع و عدم وابستگي به شرايط آب و هوايي را نام برد.

مزاياي اصلي استفاده از پيامك در تبليغات و اطلاع رساني را مي توان با چند گزينه توضيح داد:

سرعت بالاي ارسال پيامك

پيام كوتاه از جمله روش هاي اطلاع رساني و تبليغات مي باشد كه سرعت ارسال بالايي را دارد و سريعا در اختيار و مشاهده مخاطب قرار مي گيرد. در حال حاضر يكي از سريع ترين روش هاي اطلاع رساني استفاده از پيامك مي باشد. كاربرد پنل پيامك براي فروشندگان طلا و جواهر

ماندگاري

تبليغات پيامكي به ماسوله ارسالي شما براي مدت زيادي ممكن است در تلفن همراه مخاطب باقي بماند زيرا حجم فيزيكي اشغال نمي كند و بطور كلي نگهداري از آن هيچ زحمتي را براي مخاطب ندارد. تنها بايد متن پيامك ارسالي بگونه اي جذاب باشد كه شخص با احتمال اينكه ممكن است در آينده به خدمات معرفي شده نيازي پيدا كند، آن را نگه دارد.

دسترسي سريع

امروزه تلفن همراه يكي از وسايل شخصي است كه در بيشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از اين رو مشترك به محض نياز به بازخواني متن پيامك تبليغاتي، مي تواند به راحتي اين كار را انجام دهد. پنل پيامك باربري

عدم نياز به توزيع كننده

ارسال پيامك انبوه تبليغاتي در روستاي ماسوله از جمله معدود روش هاي تبليغاتي و اطلاع رساني مي باشد كه احتياجي به ابزارهاي توزيع ندارد و با سرعت بسيار بالا و با همان هزينه اوليه ارسال توزيع مي گردد.

از ديگر ويژگي هاي ارسال پيامك تبليغاتي در ماسوله ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  • بانك شماره تلفن بروز و رايگان
  • پشتيباني ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • كمترين تعرفه ارسال در كل كشور
  • گارانتي عودت كامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نياز به تمديد ماهانه و سالانه
  • وبسرويس و افزونه هاي پيامكي

ارسال پيامك تبليغاتي از پنل اس ام اس ماسوله

پنل پيامك ماسوله داراي شماره اختصاصي ارسال پيامك مي باشد و مشتركين شما مي توانند علاوه بر ارسال پيامك، دريافت پيامك نيز داشته باشند و اين بدين معناست كه شماره مذكور براي ارسال و دريافت پيام كوتاه تنها در اختيار يك مشترك مي باشد. پنل اس ام اس مخابرات ماسوله، جهت ارسال هاي انبوه و تكي نيز مورد استفاده قرار ميگيرد و كاربران پنل ارسال اس ام اس ماسوله هيچگونه محدوديتي در ارسال پيامك ندارند.

كلام آخر…

براي داشتن تمامي اين امكانات و ارسال پيامك تبليغاتي به نقاط و شهرهاي مختلف استان ماسوله، تنها كافيست پنل ارسال اس ام اس ماسوله تهيه كنيد و بدون نياز به نصب و فعالسازي دستگاهي سخت افزاري، به صورت آنلاين و تحت وب پيامك تبليغاتي ارسال كنيد. آن هم با بانك شماره تلفن رايگان! پنل اس ام اس اسباب بازي فروشي ها

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف masuleh استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر ماسوله

 با كد تخفيف masuleh از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰ درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

پنل اس ام اس بندرانزلي

با ما همراه باشيد تا از امكانات پنل اس ام اس بندرانزلي و مدير پيامك مطلع شويد.

شهرستان انزلي از شهرستان‌هاي استان گيلان در شمال ايران است و شهر ساحلي بندر انزلي مركز اين شهرستان است كه در شمال غربي استان گيلان واقع شده‌است. بندر انزلي يكي از زيباترين شهرهاي ايران است كه در آن مرداب، دريا، ساحل و چمن‌زار با يكديگر تلاقي مي‌كنند و چشم اندازي بديع و خيال انگيز مي‌آفريند. پنل اس ام اس تجارت الكترونيك

بندر انزلي با داشتن جاذبه‌هاي دل انگيز و طبيعي سالانه پذيراي ميليون‌ها گردشگر از اقصي نقاط كشور و جهانگردان خارجي است. انواع ماهيان خزري عمده‌ترين سوغات خوراكي اين شهرستان است ولي انواع سبزيجات محلي، زيتون، سير و ترشيجات محلي نيز براي عرضه به مسافران وجود دارد.

بندر انزلي مركز توليد بسياري از صنايع دستي چوبين و همچنين صنايع مروار بافي است. بازار ماهي و بازار محلي شنبه بازار فرصتي براي خريد سوغات يا تهيه خوراكي‌ هاي محلي براي ايام اقامت در اين شهر ساحلي است.

شما مي توانيد با خريد پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدير پيامك و بايگاني هاي پيامك انتخاباتي مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شوراي شهر ، انتخابات رياست جمهوري و ساير انتخابات عمومي يا داخلي شركت ها مانند انتخابات هيئت مديره و … تبليغات كنيد .

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس در بندر انزلي از كد تخفيف anzali30 استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي شهر بندرانزلي به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به بندرانزلي از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر بندرانزلي

پنل پيامك در بندرانزلي

در روش ارسال پيامك به بانك شماره موبايل ها شما ميتوانيد بر اساس هدف خود پيامك هاي تبليغاتي را به افرادي كه در مناطق مختلف هستند ارسال نماييد .

ارسال پيامك از روي نقشه از طريق پنل اس ام اس مخابرات بندرانزلي

توسط پنل ارسال اس ام اس بندرانزلي ، كاربران مي توانند از روي نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

ارسال پيامك از طريق مناطق كد پستي پنل پيامك بندرانزلي

در پنل ارسال اس ام اس بندرانزلي ، كاربران كافيست كد پستي منطقه ي مورد نظر خود را به سامانه وارد نمايندو سامانه به صورت خودكار تمامي شماره هايي كه در اين منطقه ثبت شده اند را نمايش خواهد داد .

ارسال پيامك انبوه به بندرانزلي از طريق دكل BTS بندرانزلي

همانطور كه مي دانيد اين نوع ارسال فقط براي شماره هاي ايرانسل مي باشد و در شهري مثل بندرانزلي مي تواند فيدبك بالايي داشته باشد . در اين نوع ارسال شما از روي نقشه منطقه اي را كه مي خواهيدبه آن ارسال داشته باشيد ، انتخاب مي كنيد و پيامك خود را زمانبندي مي كنيد .

ارسال پيامك از طريق تفكيك سن و جنسيت در بندرانزلي

در اين نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد يا زن و رده ي سني مشخصي پيامك تبليغاتي خود را فقط به اين دسته از افراد در شهرستان بندرانزلي ارسال نماييد .

ارسال پيامك تبليغاتي به بندرانزلي از پيش شماره هاي همراه اول بندرانزلي

اغلب شماره هاي تلفن همراه را مشتركين اپراتور همراه اول تشكيل داده است . شما مي توانيد باانتخاب پيش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهي از آنها پيامك ارسال كنيد . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پيام صوتي پنل اس ام اس بندرانزلي

پنل اس ام اس راهكار سرزمين هوشمند به عنوان نماينده رسمي اپراتور ها ، در پنل هاي اس ام اس خود امكاني در نظر گرفته است كه شما مي توانيدبه جاي نوشتن متن پيامك پيام خود را به صورت صوت ضبط كرده و فايل صوتي را در منوي ارسال پيام صوتي وارد كنيدتا سامانه به صورت سيستمي با گيرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فايل صوتي شما را براي آنها پخش كند .

ارسال پيامك انبوه در بندرانزلي به كليه شهرستان هاي گيلان

توسط پنل ارسال اس ام اس بندرانزلي ، كاربران مي توانند از روي پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

رشت ، بندر انزلي ، لاهيجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفيه ، رودسر

فومن ، خمام ، سياهكل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجيل ، املش ، كياشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، كلاچاي ، لوندويل ، اسالم ، رحيم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، كوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابكسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشكبيجار ، مرجغل ، كومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرميخ ، واجارگاه ، حويق ، ليسار ، رودبنه ، جيرنده ، رانكوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

ديلمان ، ماكلوان ، بره‌سر ، توتكابن ، ماسوله ، رودبار

ويژگي سامانه پيامك در بندرانزلي

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل پنل اس ام اس بندرانزلي ؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • ويديو‌هاي آموزشي؛ بعد از خريد پنل اس ام اس بندرانزلي براي شما ارسال مي‌گردد
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه‌اي
  • با خريد دستگاه كي پد اس ام اس ميتوانيد شماره مشتريان خود را ذخيره و به آنها پيامك ارسال كنيد.

 

چه ويژگي هايي سامانه پيام كوتاه در بندرانزلي را متمايز از ديگر سامانه ها ميكند؟

مهمترين ويژگي پنل اس ام اس بندرانزلي ارسال پيامك تبليغاتي و پيامك انبوه مي باشد. از مزاياي تبليغات پيامكي خوانده شدن تقريبا ۱۰۰٪ تبليغات مي باشد، همچنين از ديگر ويژگي ها مي توان مديريت كامل تبليغات، نداشتن هزينه توزيع و عدم وابستگي به شرايط آب و هوايي را نام برد.

مزاياي اصلي استفاده از پيامك در تبليغات و اطلاع رساني را مي توان با چند گزينه توضيح داد:

سرعت بالاي ارسال پيامك با سامانه پيامك بندرانزلي

پيام كوتاه از جمله روش هاي اطلاع رساني و تبليغات مي باشد كه سرعت ارسال بالايي را دارد و سريعا در اختيار و مشاهده مخاطب قرار مي گيرد. در حال حاضر يكي از سريع ترين روش هاي اطلاع رساني استفاده از پيامك مي باشد.

ماندگاري

پيامك تبليغاتي در بندرانزلي ارسالي شما براي مدت زيادي ممكن است در تلفن همراه مخاطب باقي بماند زيرا حجم فيزيكي اشغال نمي كند و بطور كلي نگهداري از آن هيچ زحمتي را براي مخاطب ندارد. تنها بايد متن پيامك ارسالي بگونه اي جذاب باشد كه شخص با احتمال اينكه ممكن است در آينده به خدمات معرفي شده نيازي پيدا كند، آن را نگه دارد.

دسترسي سريع با تبليغات پيامكي در بندرانزلي

امروزه تلفن همراه يكي از وسايل شخصي است كه در بيشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از اين رو مشترك به محض نياز به بازخواني متن پيامك تبليغاتي، مي تواند به راحتي اين كار را انجام دهد.

عدم نياز به توزيع كننده

ارسال پيام كوتاه تبليغاتي از جمله معدود روش هاي تبليغاتي و اطلاع رساني مي باشد كه احتياجي به ابزارهاي توزيع ندارد و با سرعت بسيار بالا و با همان هزينه اوليه ارسال توزيع مي گردد.

از ديگر ويژگي هاي تبليغات پيامكي به بندرانزلي ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  • بانك شماره تلفن بروز و رايگان
  • پشتيباني ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • كمترين تعرفه ارسال در كل كشور
  • گارانتي عودت كامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نياز به تمديد ماهانه و سالانه
  • وبسرويس و افزونه هاي پيامكي و افزونه اورجينال ديجيتس
  • نمايندگي اس ام اس
امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتريان قبلي كه كسب و كار شما را شناخته اند حاصل مي شود. ارسال پيامك يكي از بهترين راه هاي ارتباط با مشتريان قبلي و تداعي نام و ياد برند و محصول شما مي باشد.

ارسال پيامك انبوه تبليغاتي در شهر بندرانزلي از پنل اس ام اس بندرانزلي

پنل پيامك بندرانزلي داراي شماره اختصاصي ارسال پيامك مي باشد و مشتركين شما مي توانند علاوه بر ارسال پيامك، دريافت پيامك نيز داشته باشند و اين بدين معناست كه شماره مذكور براي ارسال و دريافت پيام كوتاه تنها در اختيار يك مشترك مي باشد. پنل اس ام اس مخابرات بندرانزلي، جهت ارسال هاي انبوه و تكي نيز مورد استفاده قرار ميگيرد و كاربران پنل ارسال اس ام اس بندرانزلي هيچگونه محدوديتي در ارسال پيامك ندارند.

كلام آخر…

براي داشتن تمامي اين امكانات و ارسال پيامك تبليغاتي در بندرانزلي به نقاط و شهرهاي مختلف استان گيلان، تنها كافيست پنل ارسال اس ام اس بندرانزلي تهيه كنيد و بدون نياز به نصب و فعالسازي دستگاهي سخت افزاري، به صورت آنلاين و تحت وب پيامك تبليغاتي ارسال كنيد. آن هم با بانك شماره تلفن رايگان!

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف anzali30 استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي شهر بندرانزلي به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به بندرانزلي از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر بندرانزلي

با كد تخفيف anzali30 از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰ درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك تبليغاتي با سيمكارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

 

پنل اس ام اس آستارا

با ما همراه باشيد تا از امكانات پنل اس ام اس آستارا و مدير پيامك مطلع شويد.

شهرستان آستارا از شهرستان‌هاي ساحلي استان گيلان در شمال ايران است. مركز اين شهرستان، شهر آستارا است. جمعيت غالب مردم اين شهرستان به تركي آذربايجاني صحبت مي‌كنند. گرچه در مناطق كوهپايه‌اي شهرستان نظير عنبران محله مردمان به زبان تالشي از شاخه زبان‌هاي ايراني صحبت مي‌نمايند. شهرستان مرزي بندر آستارا با كشور جمهوري آذربايجان همسايه‌است. پنل اس ام اس بازيافت

شغل اكثر مردم آستارا صادرات يا واردات كالا از جمهوري آذربايجان و كشاورزي است. همچنين اين شهرستان همه ساله به خصوص در فصل‌هاي بهار و تابستان ميزبان گردشگران بسياري است كه از شهرهاي مختلف ايران و كشورهاي قفقاز به اين شهر مسافرت مي‌كنند. وجود بازارچه ساحلي، پاساژهاي متعدد نيز باعث رونق وضعيت اقتصادي اين شهرستان شده‌است.

شما مي توانيد با خريد پنل پيامكي انتخابات از سامانه مدير پيامك و ارسال اس ام اس انتخاباتي مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شوراي شهر ، انتخابات رياست جمهوري و ساير انتخابات عمومي يا داخلي شركت ها مانند انتخابات هيئت مديره و … تبليغات كنيد .

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس در آستارا از كد تخفيف astara استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي شهر آستارا به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به آستارا از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر آستارا

پنل پيامك در آستارا

در روش ارسال پيامك به بانك شماره موبايل ها شما ميتوانيد بر اساس هدف خود پيامك هاي تبليغاتي را به افرادي كه در مناطق مختلف هستند ارسال نماييد .

  • ارسال پيامك از نقشه گوگل
  • ارسال پيامك از طريق كدپستي
  • ارسال پيامك از طريق دكل BTS
  • ارسال پيامك به شهرستان هاي گيلان
  • ارسال پيامك انبوه در آستارا

 

ارسال پيامك از روي نقشه از طريق پنل اس ام اس مخابرات آستارا

توسط پنل ارسال اس ام اس آستارا ، كاربران مي توانند از روي نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

ارسال پيامك از طريق مناطق كد پستي پنل اس ام اس آستارا

در پنل ارسال اس ام اس آستارا ، كاربران كافيست كد پستي منطقه ي مورد نظر خود را به سامانه وارد نمايندو سامانه به صورت خودكار تمامي شماره هايي كه در اين منطقه ثبت شده اند را نمايش خواهد داد .

ارسال پيامك از طريق دكل BTS آستارا

همانطور كه مي دانيد اين نوع ارسال فقط براي شماره هاي ايرانسل مي باشد و در شهري مثل آستارا مي تواند فيدبك بالايي داشته باشد . در اين نوع ارسال شما از روي نقشه منطقه اي را كه مي خواهيدبه آن ارسال داشته باشيد ، انتخاب مي كنيد و پيامك خود را زمانبندي مي كنيد .

ارسال پيامك از طريق تفكيك سن و جنسيت در آستارا

در اين نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد يا زن و رده ي سني مشخصي پيامك تبليغاتي خود را فقط به اين دسته از افراد در شهرستان آستارا ارسال نماييد .

ارسال پيامك تبليغاتي به آستارا از پيش شماره هاي همراه اول آستارا

اغلب شماره هاي تلفن همراه را مشتركين اپراتور همراه اول تشكيل داده است . شما مي توانيد باانتخاب پيش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهي از آنها پيامك ارسال كنيد . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پيام صوتي پنل اس ام اس آستارا

پنل اس ام اس مگفا به عنوان نماينده رسمي اپراتور ها ، در پنل هاي اس ام اس خود امكاني در نظر گرفته است كه شما مي توانيدبه جاي نوشتن متن پيامك پيام خود را به صورت صوت ضبط كرده و فايل صوتي را در منوي ارسال پيام صوتي وارد كنيدتا سامانه به صورت سيستمي با گيرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فايل صوتي شما را براي آنها پخش كند .

ارسال پيامك انبوه به آستارا به كليه شهرستان هاي گيلان

توسط پنل ارسال اس ام اس آستارا ، كاربران مي توانند از روي پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب كرده و به تعداد دلخواهي از شماره ها پيامك ارسال كنند .

رشت ، بندر انزلي ، لاهيجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفيه ، رودسر

فومن ، خمام ، سياهكل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجيل ، املش ، كياشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، كلاچاي ، لوندويل ، اسالم ، رحيم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، كوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابكسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشكبيجار ، مرجغل ، كومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرميخ ، واجارگاه ، حويق ، ليسار ، رودبنه ، جيرنده ، رانكوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

ديلمان ، ماكلوان ، بره‌سر ، توتكابن ، ماسوله ، رودبار

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتريان قبلي كه كسب و كار شما را شناخته اند حاصل مي شود. ارسال پيامك يكي از بهترين راه هاي ارتباط با مشتريان قبلي و تداعي نام و ياد برند و محصول شما مي باشد.

ويژگي پنل پيامك آستارا

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل پنل اس ام اس آستارا ؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • ويديو‌هاي آموزشي؛ بعد از خريد پنل اس ام اس آستارا براي شما ارسال مي‌گردد
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه‌اي
  • امكان ذخيره شماره و ارسال پيامك به مشتري با خريد دستگاه كي پد

چه ويژگي هايي سامانه پيامك آستارا را متمايز از ديگر سامانه ها ميكند؟

مهمترين ويژگي سامانه پيامك در آستارا ارسال پيامك تبليغاتي و پيامك انبوه مي باشد. از مزاياي تبليغات پيامكي خوانده شدن تقريبا ۱۰۰٪ تبليغات مي باشد، همچنين از ديگر ويژگي ها مي توان مديريت كامل تبليغات، نداشتن هزينه توزيع و عدم وابستگي به شرايط آب و هوايي را نام برد.

 

مزاياي اصلي استفاده از پيامك در تبليغات و اطلاع رساني را مي توان با چند گزينه توضيح داد:

سرعت بالاي ارسال پيامك پنل اس ام اس پتروشيمي

پيام كوتاه از جمله روش هاي اطلاع رساني و تبليغات مي باشد كه سرعت ارسال بالايي را دارد و سريعا در اختيار و مشاهده مخاطب قرار مي گيرد. در حال حاضر يكي از سريع ترين روش هاي اطلاع رساني استفاده از پيامك مي باشد.

ماندگاري با سامانه پيام كوتاه در آستارا

پيامك تبليغاتي ارسالي شما براي مدت زيادي ممكن است در تلفن همراه مخاطب باقي بماند زيرا حجم فيزيكي اشغال نمي كند و بطور كلي نگهداري از آن هيچ زحمتي را براي مخاطب ندارد. تنها بايد متن پيامك ارسالي بگونه اي جذاب باشد كه شخص با احتمال اينكه ممكن است در آينده به خدمات معرفي شده نيازي پيدا كند، آن را نگه دارد.

دسترسي سريع با پيامك تبليغاتي در آستارا

امروزه تلفن همراه يكي از وسايل شخصي است كه در بيشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از اين رو مشترك به محض نياز به بازخواني متن پيامك تبليغاتي، مي تواند به راحتي اين كار را انجام دهد.

عدم نياز به توزيع كننده با تبليغات پيامكي در آستارا

ارسال پيام كوتاه تبليغاتي از جمله معدود روش هاي تبليغاتي و اطلاع رساني مي باشد كه احتياجي به ابزارهاي توزيع ندارد و با سرعت بسيار بالا و با همان هزينه اوليه ارسال توزيع مي گردد.

از ديگر ويژگي هاي پنل اس ام اس آستارا ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  • بانك شماره تلفن بروز و رايگان
  • پشتيباني ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • كمترين تعرفه ارسال در كل كشور
  • گارانتي عودت كامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نياز به تمديد ماهانه و سالانه
  • وبسرويس و افزونه هاي پيامكي و افزونه digis
  • نمايندگي پيامك

ارسال پيامك تبليغاتي در آستارا از پنل اس ام اس آستارا

پنل پيامك آستارا داراي شماره اختصاصي ارسال پيامك مي باشد و مشتركين شما مي توانند علاوه بر ارسال پيامك، دريافت پيامك نيز داشته باشند و اين بدين معناست كه شماره مذكور براي ارسال و دريافت پيام كوتاه تنها در اختيار يك مشترك مي باشد. پنل اس ام اس مخابرات آستارا، جهت ارسال هاي انبوه و تكي نيز مورد استفاده قرار ميگيرد و كاربران پنل ارسال اس ام اس آستارا هيچگونه محدوديتي در ارسال پيامك ندارند.

كلام آخر…

براي داشتن تمامي اين امكانات و ارسال تبليغات پيامكي به آستارا به نقاط و شهرهاي مختلف استان گيلان، تنها كافيست پنل ارسال اس ام اس آستارا تهيه كنيد و بدون نياز به نصب و فعالسازي دستگاهي سخت افزاري، به صورت آنلاين و تحت وب پيامك تبليغاتي ارسال كنيد. آن هم با بانك شماره تلفن رايگان!

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف astara استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي شهر آستارا به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك انبوه تبليغاتي در شهر آستارا از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه شهر آستارا

با كد تخفيف astara از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰ درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك تبليغاتي به بلك ليست ها نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

پنل اس ام اس پوشاك




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.